Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В тоя ред на мисли, някой може ли да препоръча добър майстор за гърнета, понеже съм за смяна на крайното. Засега мисля да не махам катализатора...
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

    Comment


    • всичко след катализатора е един цял модул. това цялото полско е около 150лв. прецени си има ли смисъл да режат и заваряват само крайното.
      точка

      Comment


      • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        всичко след катализатора е един цял модул. това цялото полско е около 150лв. прецени си има ли смисъл да режат и заваряват само крайното.
        Аз преди около година смених цялото за около 150-60лв.
        Иначе за майстор аз го сменявах при един арабин до Италянеца в Овча купел и съм доволен от него.
        И да попитам чисто информативно дали става на 145-ца да се сложи салон от 147 или 156 без да се преправя? Или ако се препрява да не е много драма ?
        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

        Comment


        • Явно, най-добре наистина да се види конкретно какво е състоянието му. Докато е при мен колата не е горила масло, антифриз и т.н. проблеми, но все пак...
          Иначе това с шунтирането надеждно ли е или не си струва да си вкарвам таралеж в гащите.
          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

          Comment


          • Какво значи "надеждно"..? Ако не го направиш и махнеш катализатора, най-вероятно ще караш предимно в авариен режим...

            Comment


            • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              Какво значи "надеждно"..? Ако не го направиш и махнеш катализатора, най-вероятно ще караш предимно в авариен режим...
              Имах предвид дали това "шунтиране" е ясно как става или има вероятност за проблеми след операцията... в смисъл дали е конкретно софтуерно решение или е въпрос на нагаждане и настройване във времето...
              Ебаси, не знам как да го обясня Да не се вкарам в някакви предположения и донастройки, че това шунтиране малко ми звучи като настройването на АГУ на карбураторна кола - "тука да чуя, тука да врътна - айде карай сега малко да видим как е"
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • единствената задача на сондата която е след катализатора е да следи неговото състояние. ако тя види че катализатора не е ок, свети ти лампата на таблото. значи ако лампата ти не свети, не усещаш странна миризма от газовете и колата не е като запушена, не се чува дрънчене от катализатора - значи е наред.
                софтуерното премахване на втората сонда ясно какво прави в случай когато е махнат катализатора. има и други евтини варианти, но няма гаранция за успех. това са поставяне на електронна схема на сигнала на сондата или поставяне на удължаваща тръбичка на самата сонда.
                точка

                Comment


                • Няма никакво настройване и нагаждане, известните "форумни" ремапери знаят със сигурност как се прави...

                  Comment


                  • Ясно, мерси много за инфото
                    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                    Comment


                    • махай го смело и забоди 1 резонатор
                      -------------------------------
                      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                      Comment


                      • Аз не можах да открия втора ламбда обаче...
                        Тая стърчащаша мандракука преди катализатора би трябвало да е ламбдата, но след това няма нищо повече.
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                          Аз не можах да открия втора ламбда обаче...
                          Тая стърчащаша мандракука преди катализатора би трябвало да е ламбдата, но след това няма нищо повече.
                          То и няма.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Значи игнорираш всичко, което съм написал - то явно не засяга твоя мотор, и действаш смело с махането и замяната с резонатор...

                            Comment


                            • супер.
                              Поздрави
                              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                                супер.
                                Поздрави
                                Колега, като свалиш катализатора може ли да нахвърляш някакви размери на планката в предната му част?
                                146 1.6TS CF1 '98

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X